ulkoasu

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

When the time is not enough

Ajattelin ensin etten selviäis tästä päivästä mitenkään. Sitten päätin muuttaa ajatuksiani; kyllä mä kerkeen tehdä kaiken tänään! Mulla oli niin paljon hommaa, kuten pakkaamista, koiran lenkitystä, kaupassa käyntiä, ystävänpäiväkonvehtien tekoa sekä paperitöitä. Nyt olen vihdoin ja viimein saanu kaiken melkein valmiiksi, viimeiset pakkaamiset vaan täytyy tehdä ja konvehdit paketoida (ne on tällä hetkellä jääkaapissa jähmettymässä). Voisikohan tämä tarkoittaa sitä, että olen alkanut halluta omia ajatuksiani ja sitä kautta elämääni?

Niin tosiaan selkeydeksi: Olen huomenna lähdössä Helsinkiin Kertun luo kyläilemään ja viettämään ystävänpäivää, perjantaina matka jatkuu junalla kohti Kajaania.:)



-Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti