ulkoasu

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Projekti vuodelle 2013

kuva http://sporttimimmin.blogspot.fi

Haluan muuttaa elämäni paremmaksi pienten jokapäiväisten valintojen avulla. Aluksikin haluan aloittaa treenaamisen. En pelkästään päästä kesäkuntoon, vaan ihan oman hyvinvoinnin ja ammatinvalinnan vuoksi pitää kuntoni hyvänä. Pääsin kokeilemaan yhtä paikkakuntani liikuntapaikoista kaverini avulla ja olen ihan hurahtanut salitreenaamiseen, huomenna odottaakin näillä näkymin yogatunti! Treenaaminen antaa lisäpuhtia terveelliseen syömiseen, vaikka olenhan minä yrittänyt katsoa enemmän syömisteni perään vaikka välillä viikonloppuisin on aika tiukkaa tehnyt!
 Vaikka olen käynyt salilla vasta kolme kertaa, olen aivan tohkeissani. Voin niin paljon paremmin, vaikka lihakset ovat huutaneet hoosiannaa. Ei ole ihme että ovat niin jumissa treenaamisesta, ovathan ne pötköttäneet joutilaina viltin lämmössä sohvalla kaiket illat, koiran lenkitystä lukuunottamatta. Olen niin kyllästynyt iltaisin selailemaan kanavia ees taas vaikkei televisiosta tule oikeastaan mitään järkevää katsottavaa.
 Luin tässä erään kirjan, jossa käsiteltiin ihmisten ajatusten voimaa. Miten sillä on niin hirveän suuri vaikutus koko elämään ja tapahtumiin. (Otan tämän tarkempaan käsittelyyn vähän myöhemmin). Haluan nyt oppia lisää positiivisesta ajattelusta, lisätä sitä omaan ajattelumaailmaani ja saada omaan elämääni lisää kaikkea hyvää.
 Nyt elämääni tulee muutos. Tervetuloa uusi, virkeämpi ja positiivisempi minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti