ulkoasu

tiistai 12. helmikuuta 2013

Six things that you need to keep in your mind



Toimiiko tää kuva teillä?

Kahdeksan tuntia unta tulee mulla ainakin nukuttua melko helposti, mutta toi kahdeksan juomalasillista päivässä, hei haloo? Oon kyllä yrittänyt lisätä veden juontia mut toi on ihan ylivoimasta! Vois yrittää pitää vesipulloa mukana ja ottaa se tähän koneellekki viereen niin tulis välillä hörpättyä:D

 Entäs sit kolme välipalaa päivässä? ehei, ei tuu todellakaan syötyä. Iltapalaks vaan jotain, siihen mun välipalat jää, lukuunotaamatta koulussa harvoin välitunnilla syömää patonkia. Tilanteen vois korjata ostamalla enemmän hedelmiä kulhoon, jossa tällä hetkellä nököttää yks ainut banaani syöjäänsä odotellessa.

 Kolme ateriaa tulee kyllä syötyä arkisin, mutta viikonloppuisin vaan kaksi..

 Yksi tavoite kerrallaan? Mulla on tällä hetkellä kyllä ehkä vähän liian monta rautaa tulessa ja liian monta tavoitetta mielessä.. Mun tavoite voiskin olla selvitä yhdestä päivästä kerrallaan.

 Liikuntaa tulee harrastettua nykyään enemmän kuin kolme kertaa viikossa, tosin yksi treenikerta ei välttämättä kestä kovin kauaa, riippuu vähän mitä olen tekemässä. Nyt varsinkin treenit on lyhkäsiä kun olen tehnyt noita haasteita, mut tehokkaita ne on ollu! Tänäänki on peppu ihan jumissa:D Illalla ois sit vatsojen vuoro ja tämmönen ohjelma tiedossa:


-Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti