ulkoasu

tiistai 12. helmikuuta 2013

Onni on se, että mun sydän pamppailee.

Viikon loma Kemistä. Eikä tiennyt golffi ettei pääsisi enää tänne tuuleen seisomaan, sinne se jäi eläkepäiviään Kajaaniin viettämään kun tämä tyttö lähti VENTOvieraalla aamulla ajelemaan takasin jatkamaan arkeaan. 

Aina kun tuun takasin tänne, mulle tulee semmonen outo olo. Sitä on vaikeeta selittää, toisaalta se on ahistava, mutta välillä jopa jollain tavalla kutkuttava. En oikein ota selvää onko se hyvä vai huono. Ehkä se riippuu niin paljon omasta asenteesta, miten sen haluaa tulkita. Aivan kuin minkä tahansa asian kanssa. Kaikki on vain tulkintaa ja jokainen tulkitsee omalla tavallaan. Outoa miten saman tunteen voi kokea niin eritavoin, riippuen ympäristön olosuhteista. Olen vahvasti sillä  kannalla, että omaan negatiivisuuteensa voi vaikuttaa, omia ajattelutapoja voi muuttaa, ja kannattaakin. Kaikki on nimittäin kiinni susta itsestä, miten sinä näet, koet ja tunnet asiat. Miten tulkitset ne. Huomaatko edes? Opettele elämään niin että havaitset mahdollisimman paljon, että tiedostat. Muista tunnustella miltä mikäkin tuntuu, sisällä. Miltä tuntuu kun koskettaa. Miltä tuntuu hetki? Elämän yksi hienoimmista asioista on osata elää hetkessä ja siihen minä haluan panostaa.

 Tällä kertaa en halua murehtia liikaa, en halua ajatella tämän paikan huonoja puolia. Ja niitähän olisi. Mutta nyt on niin paljon muuta mietittävää ja tekemistä ja jos tuntuu pahalta onneksi mulla on täällä kaksi terapiakoiraa. Milli on kyllä ehoton ykkönen fiilisten aistija. Se on kyllä semmonen koira etten vaihtais. Niin monet kyyneleet oon sen turkkiin vuodattanut ja niin monesti se on tullut kuuntelemaan, halittavaksi. Rakastan. 



Ja sitten, nuo Jonnan laittamat treeniohjelmat on kyllä tosi hyviä! Ite oon tuota vatsalihasjuttua kokeillu ja tepsii :) Kajaanissa tuli kyllä luvattoman paljon herkuteltua, joka päivä jotain laskiaispullaa tai muuta..huh, nyt taas pariksi päiväksi kuriin.. katotaan miten loppuviikon käy kun Kajaanista saapuu vieras.. epäilen että herkut ei pysy kaapissa.. mutta sovitaan ettei se haittaa, kohtuus kaikessa :) Ja voihan sitä toki herkutella terveellisestikin.



Loppuun uutta Haloo Helsinkiä, tykkäsin :)



Hyvää yötä.



-Jatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti