ulkoasu

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Eat healthy, live healthy, be healthy

Oij vähän oli hyvää oma tekemä kanasalaatti -mun lauantaipäiväinen lounas.


Taiga pääsi eilen pesulle, voi miten reppanalta se näyttää..


Tässä vielä yksi kuva kynsistä ennen kukkien lisäämistä peukaloihin..


Viimeiset mässyt sunnuntai-iltana, mun lemppari pakastepizza njam!



Herkkulakko on sujunut hyvin, ei mulla tee mieli  mitään hyvää viikolla, kun saa syödä viinirypäleitä, ah mun rakkaus<3 Yleensä herkkuhimo iskee perjantaina, sillä herkuttelu on ollut ehkä yksi mun tavoista aloittaa viikonloppu ja päästä rentoutumaan. Nyt onkin aika saada tämänkaltainen ajattelutapa pois ja keksiä muita rentoutumistapoja. Perjantaista ja lauantaista voi tulla melko tiukkoja, mutta sunnuntaina saa taas syödä herkkuja, koska on palmusunnuntai ja suklaamunat vain yksinkertaisesti kuuluu asiaan!:)

Ja tosiaan siitä Jatan antamasta ensimmäisestä haasteesta: Se meni aika huonosti, jos rehellisiä ollaan mulla tuli tanssittua vaan yks kipale. Mulla vaan oli niin hirmu kiire viikko just sillon:< Mut alkoholilakon kanssa en missään nimessä lipsu, oonhan ollu ilman alkoholia parisen viikkoo jo muutenki:) Nyt kun ei tuu ylimääräsiä kaloreita alkoholista, eikä turhista herkuista, niin luulis kropan kiinteytyvän paremmin treenatessa, eikä oo mitään ylimäärästä pöhötystä mahassa juomisen tai suolasen jäljiltä.

Kannustan kaikkia kokeilemaan olemaan jonkin aikaa ilman herkkuja, siitä tulee paljon virkeämpi olo kun syö terveellisesti! Mutta tätäkin enemmän kannustan kokeilla olemaan ilman alkoholia ja huomata miten mahtava fiilis siitä tulee! -Voin sanoa että paljon fressinpi:)

Eat clean and train hard everyday

Toissapäivänä tein jalkatreenin ja eilen viime päivityksessä olleen ohjelman. Tänäänkin pitäis jotain saada aikaseks ja tässä tälle illalle pieni ohjelma:

10 push ups
25 crunches
25 squats
50 jumping jacks
60 second wall squat

Repeat 3 times

You get what you work for, not what you wish for.

-Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti